26 April 2010

Godeftermiddag !

Så sjukt underbart väder idag, man kan inte annat än å njuta ! Pratade med pappa och han skulle ut med kevin och janita på picknick. Skulle också vilja picknicka men jag är alldeles ensam hemma ( om man bortser från fritjoff ) . Men hon är inge vidare sällskap, ligger bara och sover hela ti'n !

Idag ska jag på mammagrupp också, ska bli hyfsat kul, barnmorskan sa att det skulle komma nå folk och prata som skulle vara bra och veta. Sen på onsdag ska jag och mamma på karolinska och kolla, dom berättar typ om vad som händer när man kommer in osv. Ska också bli trevligt !

Men men, nu ska jag ut och fortsätta på "brännan" min !


( saknar )


Bara 40 dagar kvar till bf :)

♥ Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0