Anmälan.

Fortsatta påhopp och kränkningar kommer hädanefter att anmälas. Tänker inte tolerera att "vuxna" människor sitter och skriver en massa elakheter om mig, min son och hur jag uppfostrar honom. Tycker det är väldigt barnsligt och jag hoppas människorna som detta handlar om tar åt sig och slutar skriva sådant, speciellt med tanke på att ni inte känner mig..



Annars har det varit en bra dag idag. Varit på öppna förskolan med Suzanne. Hämtade hem mina gipsavtryck och pratade en massa med många skratt. Fick massor av beröm för Elias, dom tycker han är så lugn. Och det är han ju, så det vart jag glad för !
Nu sitter jag hemma, ska snart göra mig något att äta och sen umgås med min familj och försöka tänka på dom elaka kommentarerna, det gör mig ledsen att folk som inte känner mig skriver att jag inte kan uppfostra min son för att jag själv är ett barn. Men svälj och gå vidare som det så fint heter. Kanske skriver senare, beror helt på !



En bild på den som alltid gör mig glad, oavsett situation.
Mamma älskar dig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0