ÄNTLIGEN !!!!

Nu har den rackaren spruckit upp, eller redan igår kväll men det glömde jag skriva i min lilla uppdatering ! Så jäkla kul, så det ska skrivas in i Elias bok lite senare eller om det blir imorgon. Är helt slut efter en hel dag ute, kallt som attans var det Barkarby. Men jag tror att det är för att det är så öppet där ute, inte mycket till hus som ser till att det blir lä. Men jag fick iaf det sista handlat så nu är jag nöjd. Eller ja Elias kommer att bli nöjd. Ska skicka med morsan pengar på torsdag så ska hon köpa hem en gåstol/hoppgunga i ett. Ett självklart köp enligt mig. Jätte fin är den också ;)

Imorgon blir det nog öppna förskolan med Suzanne. Hämta hem mina avtryck och prata umgås och skratta. Förstår inte människor som helst sitter inne, jag ÄLSKAR att vara social. Prata, skratta och bara vara sig själv ! :D

Men men, det är ju top model final nu så ska skriva klart här innan pausen är slut !
Kanske skriver sen innan jag går och lägger mig, men det är inte helt hundra än om jag säger så ! Är så slut i kroppen så det blir nog bara ett bad och sen direkt i säng ! Yesyes, så om vi inte hörs så säger jag godnatt nu redan ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0