Äntligen !

Nu så sover förhoppningsvis min lilla skrutt. Hoppas han sover lite mer än 10 minuter, behöver verkligen få tagga ner och han behöver bli frisk. Och sömn är det som gäller då, ju mer man vilar och sover ju snabbare blir man frisk. Iaf så är det så för mig när det gäller förkylning !
Just nu är det Glee på tv, gillar den serien med ! ( Vilken nyhet ) Jag har nog aldrig kollat så här mycket på tv som jag gjort under dom här senaste dagarna, jag kan tillochmed alla introsånger på bolibompa programmen.

Imorgon ska jag försöka ta mig till öppna förskolan och hämta gipsavtrycken som jag gjorde sist, ska kolla om morsan kan ha Elias under tiden. Det är ju bara framochtillbaka snabbt så jag tror inte att det är nå större problem ! Hon är snäll min mamma :)

Jaja, nu ska jag plocka undan lite och se om jag hinner vila en sväng innan Elias vaknar !


Så himla fin på den här bilden, älskar hur färgen på badbaljan vart också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0