Bolibompa.

Sitter här nu, tänkte dra en snabb uppdatering. Elias sitter och kollar på bolibompa just nu. Inatt har det gått bra, han har inte vaknat många gånger alls ! Sköönt kan jag lova, det behövdes verkligen !

Ska försöka hinna på öppna förskolan idag också och hämta hem gipsavtrycken, men väntar tills syster kommer hem för jag ska fråga henne om hon kan ta Elias under den stunden. Tror inte att det ska vara nå problem, det går så snabbt så ! För jag vill verkligen inte gå ut med Elias mer än när jag verkligen måste när han är så förkyld som han är. Tycker inte det är nå vidare snällt. Jag skulle bli ursinnig om någon tvingade ut mig när jag hade feber och var förkyld. Nej nej, tänker jag inte tvinga honom till.

Nu ska jag iaf ta och göra mig lite frukost, Elias ska äta om 45 minuter han med.
Hörs kanske senare !


Kattfan som löper ännu en gång. Hon verkar inte riktigt hundra om man säger så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0