.

Weuhuhu, sitter just nu här samtidigt som jag kollar på Criminal Minds. Är ett asbra program denna gång faktiskt !
Imorgon blir det kul för då kommer världens bästa pappa och lillebror ner och hälsar på. Dom ska vara här nere hela helgen och jag kan inte vara gladare än jag är nu :) . Vi kanske ska gå och bada på lördag också, måste bara införskaffa mig badbyxor åt Elias. Roligt roligt !
Imorgon blir det mera städning här hemma, har en hel del kvar.
Justja, var och hämtade ett försenat paket från H&M också, ett par raggsockor och en tröja till Elias, dom skulle egentligen ha kommit tillsammans med allt det andra för längesen, men huvudsaken att det kommer alls !

Måste bara slriva ut också att jag är en ensamstående mamma och det är jobbigt. Jag har absolut ingen som hjälper mig med Elias nu på nätterna och inte på dagarna. Förstår inte hur jag orkar och jag har en sån respekt för alla ensamma mammor där ute. Det måste helt klart vara dom starkaste människorna på denna jord ! Jag ser upp till alla er. Att man klarar det på helt egen hand ! Thumbs up !!!

Nu ska jag kolla klart på Criminal Minds och sen diska sen blir det sängen !
Sov så gott alla ni där ute !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0