Facebook.

Har suttit och tagit bort en hel del från min facebook nu. Blir till att rensa mer senare då ett par personer använder folk till att spionera på det jag skriver. Det är ju bara pinsamt. Tala om att vara besatt av mig. Shame on you..

Pratade med mormor min nyss också, klokare människa får man bannemej leta. Är så skönt och få prata med henne. Hon lyssnar verkligen på det man har och säga och tycker hon att jag har fel i något så säger hon det genast! Du är helt enkelt underbar mormor <3

Elias har fått frukost nu också, ska försöka hålla honom vaken en timma till så att han sover ordentligt istället för dom berömda 5 minuters powernapsen han körde med förut. Det fungerade igår så jag hoppas att det gör det idag också så jag får vila lite med ! Fick ju inte så specifikt många timmar inatt. Och Elias har blivit så himla mysig av sig, han vill pussas hela tiden och ligga och gosa in ansiktet i halsen på mig :') dessutom somnade han i min famn flera gånger igår och det händer inte ofta kan jag säga er ! Men jag passar på att njuta järnet så länge det varar. Man känner sig verkligen älskad när han är på det humöret hehe ! Just nu far han och flänger i sin gåtstol som han verkligen älskar, har fått sprungit och jagat honom flera gånger under det här inlägget för han ger sig på julgranen den rackaren ! Snabb utav bara den är han också, och han tar sig verkligen dit han vill med ! Du är så duktig mammas älskling <3



Jaja, nu blir det till att lägga sig och mysa lite med lilla fisen innan jag ska få honom att sova. Kanske skriver senare det beror helt på hur det ser ut idag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0