God Morgon :)

Har sovit helt underbart inatt, visst Elias har vaknat några gånger och skrikit rätt ut men det är förståeligt nu när tanden verkligen håller på att spricka igenom ! Gick och la mig strax efter klockan 9 och jag somnade som en stock, och så steg jag och Elias upp vid halv 9 så nästan 12 timmar har jag fått. Wonderfuuuuuuuul ! :D

Nu har jag lagt ner det här, jag vet att det handlar om avundsjuka från din sida för att jag har en son som är snabb utvecklad och att du säkert är avundsjuk för att jag prioriterar familj och släkt istället för vänner. Som sagt blod är tjockare än vatten.. Gillar inte grejer att en bunt 30-40 åriga kärringar sitter och gaddar ihop sig mot en 20 åring. Det är ju bara pinsamt det ! Man början ju undra hur dom har blivit uppfostrade. Haha men men. Shame on you !

Sen Kim vill jag bara säga att det inte är menat mot dig, jag avundas dig ! Jag avundas ditt tålamod och hur du har uppfostrat fina underbara barn ! Vore kul om man någon gång kunde få träffas i framtiden :)

Nu ska jag ta mig en cigg, sen blir det frulle för min del och sen är det Elias tur !
Hörs maybe later ;)


Totally aftonbladet-blick, älskar verkligen den här bilden :) <3

Postat av: Kimsan

Va skönt att det inte var menat mot mig, trodde inte direkt det heller men jag var tvungen att fråga, bättre det än att gå och undra, kan ju lätt bli missförstånd på det viset och missförstånd är något ibland det värsta som finns för det kan bli så himla fel. Kram kram

2010-12-19 @ 14:30:30
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0