Godmorgon !!

Kallt utav bara den idag, känns inge kul att man röker. Det är nog på vintern det är störst chans och kunna sluta efterssom man gruvar sig så förbaskat till att gå ut varje gång. Iallafall jag.
Ska nog pröva något tag framöver, får se hur jag känner mig. Kanske skulle satsa på att bli förkyld igen för då går man ännu mer ogärna ut ! För jag vill kunna styra över cigaretterna och inte tvärtom som det ser ut just nu. Men men, nu ska jag äta frukost. Sen blir det lite träning på bandet. Bort med fläsket ! Hehehehehehehehe :D

Och "T" du kan svara på en blogg, men du kan inte svara privat. Bevisar hur mycket du har i skallen. Lägger ner det här nu för jag tycker du är extremt barnslig på alla sätt som existerar. Vill inte ödsla tid på någon jag ogillar starkt. Någon som aldrig kan ta diskussioner i verkligheten utan alltid bakom en dataskärm. PATETISKT PATETISKT PATETISKT ;)




UPDATE:

Såg att jag fått ett svar från den där Jenny nu igen och jag orkar inte bry mig. Tycker det är barnsligt av hela högen att bete sig på det här viset. Att inte våga träffa mig i rädsla för att du ska bli förbannad. Skulle du klappa till mig då eller? Nej fyfan säger jag bara. Väx upp. Och min "tron" som du så fint kallar det, för att jag själv tycker jag ser bra ut och för att jag vågar stå för den saken betyder det då att jag sitter uppepå ett par höga hästar eller en tron. Skulle inte tippa på det då. Sorry om det sticker dig i ögonen för att jag har det bra, jag har en frisk son, jag själv är frisk. Jag har familj som bryr sig och älskar mig. Jag har vänner som bryr och älskar mig. Jag mår bra, jag är inte fattig, jag har kläder att ta på mig, jag kan äta när jag är hungrig !
Jävla moraltanter..

Nej jenny lilla, skriv inte om mig när du inte känner mig. Ta det personligen isåfall.

Postat av: Maria mamma till Leo

Fan fittor finns det gott om :P

Längtar tills vi ses gumman, du och Elias får komma hit nåt snart, ska nog få upp en till spjälsäng snart :)



Lust att hjälpa mig med min design sen?

Älskar dig<3

2010-12-21 @ 16:39:14
URL: http://mallo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0