Kärlek.

Underbara pojke, du är den enda som får mitt hjärta att smälta tusen gånger om. Du är den som får mig att le igenom alla tårar. Du är den som får mig att orka. Du är den som gör mig hel. Människan du har gjort mig till är helt sjukt, innan jag vart gravid hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle ändras så drastiskt. Men jag är glad, så glad att du format mig till den människa jag är idag. Jag är lycklig ! Du har gjort mitt liv värt att leva, värt att le åt ! Jag älskar dig Elias, älskar dig som jag aldrig älskat förut ! Jag önskar att det kunde finnas ord, men jag kan inte beskriva. Men utan dig vore jag ingenting och det säger en hel del ! 100615 klockan 18.56 ♥ Oförglömmligt !



Nu sitter jag här med syster, ska snart kasta in mig i duschen och sen sängen. Är slut som bara den, men det blir nog så efter en dag med fullt ös och en hel del frisk luft ! Skönt, fast det var väldigt kallt. Men dom som jobbar på öppna förskolan lät mig och Suzanne köra in vagnarna bakvägen så att dom inte skulle vara kallt. Underbara människor, trivs så bra där. Dom är så lugn & snäll ! Näe, snällare än dom får man nog leta efter !

Jaja, nu ska jag göra det sista innan sängen.
Vill bara säga att, min familj jag älskar er oavsett. Tack för att ni finns för mig !




Postat av: Thomas

Hej Elin,



Jag tror du är och kommer att vara en bra mor till grabben, att du älskar honom över allt annat är det nog ingen som tvivlar på! Personligen så tror jag ingen riktigt förstår vad äkta kärlek är innan man får barn för första gången, man slås liksom av den som en blixt från klar himmel! Väldigt fint skrivet är det absolut och det är helt enkelt därför jag skriver! Nä och absolut inget smörande, det är inte min grej kan jag lova dig! Utan en ärligt menad komplimang och egentligen bara "föratt" och för att man väl ska göra det om man uppskattar det man läser! =o)



Lycka till Elin!



//Thomas

2010-12-22 @ 02:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0