Rubrik?!

Nu ligger min lilla fis och sover, han totalslocknade efter gröten. Så mysigt när han somnar på en, ligger där och snosar precis som när han var liten. Då kurade han ihop sig som en liten klump, men nu är han så lång så att ihopkurade bebisar får man glömma :)
Tur jag har ordentligt med foton på min lilla skatt, även fast man aldrig kommer att glömma så älskar jag verkligen och sitta och pilla med foton i fotoalbum och så. Hatar verkligen att ha dom på datorn haha !

Snart spricker lillfisens tand upp också, det tar nog 1-2 dagar till. Kanske mer men det är inte långt kvar innan riskornet är framme. Ååh så kul :) .
Imorgon ska mormor ha Elias, jag frågade om hon kunde ta honom så jag får åka och köpa det sista inför julen, mer julklappspapper och snöre. Lappar som man kan skriva namn på och en hel del annat ! Mormor har honom mer än gärna, och Elias älskar sin gammelmormor ! Lyser alltid upp när han ser henne och skrattar när han hör henne i telefonen. Tror det beror på att man träffas så ofta, så att han känner igen röster och ansiktena ordentligt. Kan inte vara roligt när barnen blir rädd för sina familjemedlemmar lixom !

När Elias vaknar ska jag dra igång gåbandet och gå/jogga/springa en stund. Fett vill man inte ha, för mycket fett kan man dö av ! Det är mitt nya ordspråk ! Älskar att vara smal, mycket roligare att köpa kläder med, ska köpa någon fin klänning till jul imorgon också, man vill ju inte sitta i mjukisbyxer och tröja direkt. För vi ska ju ta en massa kort och då vill man ju vara fin. Gör mig alltid iordning om jag ska iväg till typ öppna förskolan eller om jag ska iväg och handla. Inte kul och se ut som ett säckigt lik :O . Men så tycker jag, och man får ju ha egna åsikter :D

Nu ska jag ta och vila lite innan fisepruppen vaknar till liv igen ! :)


Smal ska det vara ;) ( gammal bild men snart ser jag ut sådär igen )


Postat av: Kimsan

ja vem vill inte vara smal!? Innan jag blev gravid nu sista gången så vägde jag 10 kg mer än när jag blev gravid med Casper!!! Undrar just om jag någonsin kommer att få tillbaka min gamla vikt!? Har lagt det där med vikten på hyllan ett tag, har ju inte direkt tid att träna... det får bli senare!!

Fin bloggen blev förresten! Kram

2010-12-19 @ 14:34:22
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0