Sömntuta

Nu sover min lilla fis, han har nå jävulskt ont i munnen nu han stackaren :(
Önskar verkligen att jag kunde göra något åt det, det gör så ont i mig att se honom så här. Vilket jäkla påhitt tycker jag, att små bebisar ska behöva få en massa tänder som ska spricka igenom ett tjockt lager av tandkött. Nej fyfan säger jag bara !

Så nu efterssom lilla fisen sover efter en liten promenad utomhus, ja Elias får ju friskluft han. Inte nå ligga och sova på balkongen här inte. Sen får ju jag röra på mig med. Hemskt å vara fet tycker jag. trivs verkligen inte alls med dom här kilona som är kvar. Men jag försöker ju göra något åt saken ja iaf ! För med tjocka föräldrar blir det oftast tjocka barn efterssom föräldrarna inte orkar aktivera barnen. Tycker det är hemskt att man hellre sitter framför tv:n eller datorn. Då ska man inte ens skaffa barn !!! För här hemma är det bolibompa på morgonen då Elias är väldigt morgontrött. Sen efter 20 minuter/en halvtimma är det full fart på min lilla fis. Kanske därför han är så snabb i utveckligen efterssom jag aktiverar honom hela tiden? ;)
Det är väl så med UNGA mammor, har hört från jätte många nu att barn med unga föräldrar är mycket gladare och lugnare. För Elias är då inte rädd att träffa nytt folk, tvärtom han är alltid glad min lilla skatt ! Finns ingen finare pojk, och det som är så roligt är att när Elias ler mot någon han inte känner så ler alltid personen tillbaka ! Vackra pojk !
Kommer bli så roligt till sommaren med, bada, leka och hitta på en massa äventyr. För jag orkar ju ta mig utanför dörren mer än 1 gång i veckan ja ;)

Haha nej nu får det vara nog, tycker det bara är pinsamt hahahaha ! Skäms på dig fultant !

Hörs senare, jag vet att ni älskar mig :D


Postat av: Kimsan

Men oj, det är väl inte mig och min familj som du tycker är pinsam och slänger pikar emot? Jag tänkte du läser ju min blogg ibland så du kanske syftar på den!? Inte för att jag känner igen mig riktigt i det du skriver men frågar för säkerhets skull!

Kram kram

2010-12-18 @ 22:17:49
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0