Sova?

Ja det börjar kanske bli dags för det nu, ska bara kika klart på filmen som går på kanal 5 just nu. Ransome heter den. Faktiskt jävligt bra, är alltid skeptisk när det gäller "gamla" filmer haha ! Vi var hos min mormor idag också, hon bjöd på middag och gott utav bara fasiken var det ! Tack så mycket för det mormor ! Vi spelade lite kort också och man fick sig ett och ett annat gott skratt. Kan inte annat med ett par tok-kärringar som vi alla är ;)

Ja, snäll som min mor är med så har hon diskat och gjort alla mina kvälls-sysslor. Hon är verkligen underbar min mamma ! Jag älskar dig ! ♥

Nu blir det sängen iaf, sov gott allihopa och vi kanske hörs imorgon. Beror på hur natten blir, får nog vakna och stoppa in nappen några gånger men det är då inge problem, han äter inte på nätterna utan han får i sig allt han behöver på dagarna och det tycker jag är bra faktiskt. Spelar dessutom ingen roll vilken tid man lägger honom på kvällen. Han är duktig min kille, men när han var jätteförkyld så åt han på natten 2 gånger. Men det var ju bara för att han åt hälften av det han brukade på dagarna så det är ju förståeligt. Är man sjuk så är man !
Men hellre nappen flera gånger än mat ! Men det är ju inte alla som har en sån duktig kille som jag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0