Tänder & Lakrits

Snart så kommer dom rackarna upp. En har inte mycket kvar, lite lite av tandköttet som är kvar men det spricker snart igenom :D Ååååh, elias börjar bli en stor kille nu ! Mammas ängel !
Ska bli så sjukt roligt, och så ska man ju skriva in i hans bok också :') . Ska ta och framkalla lite fler bilder och häva in i den sen också, vet inte riktigt om det får plats men jag får nog ta och göra lite egna sidor till boken haha !
Nu är det bara 6 dagar kavr till julafton också, man kan inte annat än längta nu när Elias finns. Ska bli så roligt ! Myyyyyyys !

Pratade med min pappa tidigare idag också, han berättade att Kevin ( min lillebror ) är helt tokig i saltlakrits. Så kul, för det har bara varit pappa och jag som varit helt begajstrade i det tidigare, men nu hänkar ju brorsan på tråden också och det gillas starkt ! :)
Saknar dom båda 2 så sjukt mycket, men jag hoppas på att vi ses snart, väldigt snart. Funderar på att fara upp dit efter jul någon gång ! Göra byn lite osäker, den har nog saknat mig ;)
Men får se hur jag gör, inget är bestämt än ! Det är mycket roligare om pappa och bror kommer ner hit istället, det finns så mycket mer roligare saker att göra här nere ! Mycket mer för småbarn också :).

Jaja, nu ska jag ta mig till ett toalettbesök och sen ska jag röka innan min lilla fis vaknar.
Hörs senare ;)


Världens vackraste kille, som snart kryper ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0