13 Juni 2010

BF+8 idag ! Ingenting än, ska till barnmorskan imorgon och då får jag tid till igångsättning. Men får se om skrutten kanske vill komma ut självmant ! Har varit och handlat idag också, sen så gick vi en sväng på tivolit igen. Vart några fler gosedjur. Tror familjen är addicted to the "klomaskins" .

Nu sitter vi och kollar fotboll, tycker det är skittråkigt när Sverige endå inte är med men mamma håller på Danmark så vi får se hur långt dom tar sig ! Lite finare väder idag också än det var igår, men det är nå fruktansvärt kvavt ute så jag tror det blir åska. Hoppas på det så luften blir lite klarare !

Pratade med pappa idag också, han, janita och kevin skulle picknicka. Sjukt mysigt ju ! Ska nog sätta mig på våran gräsmatta med en filt och nå gott. Haha ! Eller inte !

Ska pröva hoppa lite hopprep sen också ! Och nu ska jag vara social med resten av familjen och Reijo !

Puss elin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0