14 Juni 2010

Nyss hemkommer från barnmorskan. Var dit för sista gången nu, känns sådär då Berit är den absolut bästabarnmorska man kunnat ha ! Rekomenderar henne starkt ! Ännu ett + är att hon kommer från Iggesund, vad är oddsen för det egentligen? :)

Hjärtljuden var bra lika sf-måtten. Hon förstår dock inte att jag gått så långt över efterssom min lilla skrutt ligger så långt ner han kan göra innan han är ute :) . Men fick ett nummer jag ska ringa på Söndag så blir jag igångsatt samma dag. Alltså är jag mamma senast måndag ! Känns helt sjukt men ändå så underbart ! Hoppas ju självklart på att han vill kika ut tidigare men man vet ju aldrig !

Pratat med farmor och pappa också, dom går och väntar lika mycket som jag ! Haha !
Ska ta mig en powernap snart också då jag vaknade vid halv 6 och inte kunde somna om, så är lite slut nu om man säger så ! Blir till att lyssna på en ljudbok, Räven av Michael Connelly (stavning?!). Sjukt bra, är verkligen helt besatt av hans böcker nu tack vare min käre syster som gjorde mig insatt i dom !

Michelle ska åka upp till Bergsjö snart också, någongång efter midsommar så far hon upp med våran farbror. Är lite smått avundsjuk efterssom det inte finns någon mysigare by. + Att man har all släkt där, bortsett från några som bor här i stockholm. Men mamma och jag och förhoppningsvis följer michelle med också så ska vi fara upp i slutet av juli-augusti ! När skrutten har blivit lite äldre än bara några veckor, han ska minst vara över 1 månad har jag bestämmt !

Men nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis vaknar jag till sol ! (Händer nog inte men man kan hoppas)
Ha en superbra dag alla, kanske lägger upp lite olika bilder ikväll. På barnvagn och hela kitet så får ni se.

Puss Elin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0