2 Juni 2010

Läänge sen jag skrev nu, men har helt enkelt inte haft lust eller ork till det ! Men idag känner jag mig pigg och glad, så nu kommer det ett litet inlägg !

Det är sjukt fint väder idag, fritjoff och jag bara njuter, fast fritjoff vill mest bara äta en massa flugor och sånt. Och jag vill bara att min lilla skrutt ska komma ut nu, kan knappt gå ut utan att svettas ihjäl som en gris !!
Inte så vidare fräscht men jag är ju gravid, sånt hör väl till antar jag !

Nu i helgen firade vi min älskade syster som blev hela 17, får lite smått ångest av tanken på att hon snart är 18. Tiden går alldeles för fort enligt mig ! Men hon fick en körkortsteoriskiva av mig och mor. Sen så hade mamma gjort världens godaste tårta ! Reijo var hit också och vi grillade, det var supergott ! Finns inget bättre än grillat och jordgubbar på sommaren tror ja :) .

Läste på aftonbladet idag också att nu verkar det som om sommaren är här för att stanna, låter helt superbra i mina öron. Ska nog försöka mig på en cykeltur idag också om ryggen min ger med sig, har hört att cykling ska kunna få igång värkarna så det är ju bara att prova på. Känner att jag verkligen inte vill gå över tiden med 2 veckor. Isåfall blir jag igångsatt den 18 juni och vara gravid i den här värmen i ca 2 veckor till känns inte riktigt pepp om man säger så !

Sen till något helt annat, min älskade morfar skulle blivit 64 år den 30 maj, önskar verkligen att du varit här morfar ! Saknar dig något fruktansvärt mycket ! Men jag vet att du vakar över oss alla. <3

Nej nu ska jag ut i solen igen och njuta ! Ha en superbra dag allihopa !

Bjuder på en bild från förra sommaren då man var smal och fin ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0