26 Mars 2010

Ja, då har man gjort som resten av svenska folket. Äntligen skaffat sig en blogg.
Får väl se hur länge jag håller mig till att skriva här !

Lite om min dag då, idag har jag och syster skottat ute på gården. Vi fick bort väldigt mycket snö faktiskt ! Sen så Har jag varit ner på centrum, handlade en hudlotion på apoteket, den ska tydligen vara jätte bra mot bristningar. Så jag får hoppas att den fungerar ! Sen så var jag in på ica och handlade lite fredagsmys självklart. Och så kom min älskade mor hem med ett badkarsskötbord, grön/svart jätte fint ! Ska dock köpa ett riktigt skötbort nästa månad troligtvis.

Nu ska jag nog lägga mig i soffan med lite surgodisar och fanta och kolla vidare på filmen !



♥ Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0