Ändrade planer.

Ingen promenad och ingen mormor vart det. Utan mormor kommer hit strax efter klockan 3 och så ska vi fara till Jysk i Barkarby istället. Hon skulle kolla efter en gardinstång. Så då frågade jag om vi kunde komma med och hon sa att det kunde vi. Så efter att vi är klar där ska vi hämta upp morsan på jobbet också. Då slipper hon pendla hem i 45 min - 1 timme. Jäkla tid för 10-15 minuter med bil bara. Men så är det väl här nere i stockholm antar jag ;)

Elias har precis somnat i min säng så jag tänkte plocka undan det sista och göra iordning skötväskan och värma vatten och hälla över i en termos ! Så smidigt, fick en liten termos av pappa, så jäkla söt och den håller verkligen värmen hur länge som helst. Tycker att det är en superbra uppfinning faktiskt ! Termosar och plastburkar is the shit !! :D

Kanske vi hinner kika lite inne på leksaksaffären som ligger där också, såg en superbra grej som jag ska köpa till Elias, det finns 3 olika lägen på den så att dom kan ha den när dom ligger på mage, när dom sitter och sen kan man göra om den till en gåstol ! Så den är bara ett måste för min del ;)

Pratade med pappa en snabbis förut också, han talade om lite saker och det finns då folk som inte är värt ett skit ! Den dagen jag vinner en hejdundrans massa pengar ska jag anlita en lönnmördare. Mer säger jag inte, men du kommer att få det du förtjänar din skitstövel ! Nog pratat om det..

Jaja, nu måste jag fixa allting som är kvar. Skriver senare !
Puss & Kram !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0