Bad update.

Haft riktigt fullt upp idag, var ju till mormor och där tog vi det lugnt och spelade lite super mario på WII. Sen tog jag och Elias en promenad upp på Willys ju, kallt som bara den var det och jag förfrös nog mina örsnibbar. Tog bussen hem iaf. Elias ligger nu och sover, han somnade på stört min lilla fis.
Var ner på Ica en snabbis också och när jag var där så hyrde jag en film. Komissarie Späck, så jag och syster sitter och tittar på den nu men det verkar inte alls bra tyvärr. Så den rekommenderar jag inte alls.
Men lite humor har den iaf, men jag har en väldigt udda humor också, så man ska helst inte lyssna på mig när det gäller sådana saker haha !

Blir lite less också, jag förstår inte att folk verkligen inte har något eget ordförråd så behöver dom inte totalkopiera det mesta av vad jag skriver. Tycker enbart att det är pinsamt och det är uppenbart för resten också. Genomskinligt rättare sagt då, det finns ju datum och tid på allt. Nej nej, shame on you !

Jaja, inga bilder idag. Men ska försöka att komma ihåg å ladda kameran imorgon så ska jag knäppa lite. Om det är fint väder så tänkte jag ta Elias och gunga :) . Min underbart vacka pojke, finns ingen bättre än dig.
Du får mig verkligen att smälta miljoner gånger om, jag vet nu hur det känns att verkligen vara lycklig. Jag vet hur det är att verkligen älska någon. Det är så starkt det bandet vi har, vi delar blod du och jag och kommer alltid att göra det. Jag skulle kunna göra precis allt för att du ska må och ha det bra. Jag skulle offra mig själv för att du skulle få fortsätta ditt liv. Herregud Elias, mamma älskar verkligen dig. Kan inte förklara det bättre än så här och den dagen då du blir så stor att du kanske läser det här så vill jag att du ska veta att Du gör mig hel !

100615 det datumet är så fastetsat i mitt hjärta, kommer alltid att finnas här för dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0