Bloggtorka.

Har verkligen varit i en svacka dom här senaste dagarna. Folk verkar inte förstå men att vara förälder är riktigt jobbigt ibland. Fruktansvärt jobbigt psykist och fysiskt sett. Och ännu mer blir det då jag har ändrat hela min personlighet på en väldigt kort tid.

Personen jag var innan jag var gravid skäms jag verkligen för idag, jag var en elak människa som enbart tänkte på sig själv. Jag hade många många problem och allt vart 100 gånger värre då min morfar gick bort. Min morfar var min hjälte, den som alltid fanns där. Och vi fick en sådan bra kontakt den sista tiden. Ända tills det hände en massa, jag hade ingen kontakt med morfar 1-2 månader innan han gick bort. Jag hade ingen kontakt med någon i min familj den perioden. Hemskaste stunden i mitt liv. Och alkoholkonsumtionen bara ökade, skolan sket sig. Allt vart helt enkelt åt helv*te !

Det finns så mycket jag ångrar, fast jag vill nog inte ändra något då allt som skett har gjort mig till den jag är idag. En tjej med väldigt mycket i bagaget, saker jag kan ta med när jag ska uppfostra min son. När folk tittar på mig så kan dom aldrig se på mig vad jag gått igenom. Det är fruktansvärt skönt, för i dagens samhälle spelar det tyvärr ingen roll om man ändrat på sig eller inte. Man blir lika stämplad ändå. Nu får ju ganska många reda på hur en liten del av mitt liv sett ut. Men vare sig dom ser det eller inte bryr jag mig inte. För jag vet att dom som tycker om mig som person inte bryr sig om hur jag var förr. 

Lite saker som jag tycker:

- Jag avskyr folk som skryter om att dom bor på behandlingshem eller vill hamna på hem för att dom tycker att den är "status" SKÄMS PÅ ER ! DET ÄR INTE ETT DUGG COOLT ! VÄX UPP !
- Jag avskyr folk som tycker att deras liv är hemsk för att mamma eller pappa vägrar köpa den där jackan för 5000.
- Jag avskyr folk som snackar en sådan massa skit om saker dom inte har en aning om. Tex mig, jag tror minsann att jag vet bäst om vad jag gjort i mitt liv.
- Jag avskyr folk som mobbar.
- Jag avskyr folk som har nollrespekt för andra.
- Jag tycker det är hemskt när folk inte ställer sig upp för pensionärer på bussar, tåg mm. Gör jämt så ont i mig när jag ser det. (ställer mig jämt upp själv)
- Jag har en extrem fobi för clowner, jag blir nästintill självmordsbenägen och gråter mig halvt ihjäl när jag ser en på tv, eller i verkligheten. Kan heller inte somna på nätterna då jag är helt 100 på att det ska stå en utanför fönstret.
- Jag har en väldigt nära och bra kontakt med min familj
- Jag har bara haft 1 riktig pojkvän, blir nästan aldrig kär.
- Jag har bara 5 riktiga tjejkompisar men jag har riktigt många killkompisar.
- Jag är en riktigt tråkig människa när det gäller mat, har supersvårt för att pröva nya saker.
- Jag bara älskar lakrits !
- Jag är en riktig sucker för Amerikanska serier.
- Jag har riktigt lätt för att bli "beroende" av saker. Tex torky. Får panik när det inte finns hemma.
- Min favoritartist är Eminem
- Jag tycker att min pappa är en av dom starkaste människorna på denna jord, han har gått igenom så mycket och han har vänt allt till det posetiva. Inte många som skulle klara av det.
- Får jag någon gång en "du har bara 1 år kvar att leva diagnos" skulle jag råna en bank & sätta in pengarna på ett konto utomlands till Elias & så skulle jag slå ihjäl några personen och sen skulle jag åka flygplan över Bermudatriangeln och se om man verkligen försvinner.

Nu ska jag göra iordning badvattnet till Elias.
Puss och kram !


Sådär såg jag ut för flera fleeera år sen. Haha !

Postat av: Kimsan

Det är inte skoj när man är uppi allt det där jobbiga i livet men man blir stark av det efteråt!!! Mitt liv har också varit lite upp och ner men inte på samma sätt som ditt... Kram Kram

2010-11-14 @ 00:27:47
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0