Coca cola !

Nyss hemkommen från affären med syster. Vi var cola sugna båda 2 så vi begav oss ner dit ! Elias somnade i vagnen. Så kom vi hem och jag var tvungen och väcka honom för han ska ha sin naken-tid och sen ska han bada och göra kväll. Tycker inte om att väcka honom men jag vill inte riskera att ha en jätte pigg bebis inatt heller. För våra rutiner fungerar verkligen superbra !

Ska ställa mig och diska sen när han har somnat och sen ska jag titta på Greys Anatomy !
Nu kollar vi på paradise hotel, måste vara en av dom sämsta serierna ever. Pinsamt beteende, ha sex i teve enbart för att vinna lite pengar. Tycker inte att det handlar om så mycket annat. Usch usch. Hoppas såna serier har gått i stöpet sen när Elias är äldre ;)

Jaja, nu ska jag mysa lite med min nakenfis !

Puss & Kram !


Bild från Google.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0