♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag idag har varit superbra !
Veronica var hit, vi pratade en stund och sen tog vi en promenad och satt ute när Elias sov i vagnen och pratade lite till ! Sen gjorde jag och syster en massa mat. Kul var det, mycket skratt!
Mormor kom över och käkade med oss, vi spelade lite kort och det vart en massa skratt där med !
Kvällen avslutades tidigare än vanligt för att hela högen satt och gäspade !
Ja, det var min dag det. Jag har diskat 3 gånger idag med så nu sitter jag här, ska strax borsta tänderna och sen ska jag lägga mig och sova ! Elias sover sen klockan 8, duktig kille jag har :D


Vardaligt.

Justija, hörde ju att det skulle bli ännu sämre väder idag. Känns ju helt värdelöst, så det blir lite WII Fit imorgon istället för min promenad ! Och snaaaart börjar min favoritserie nummer 1 ! BONES ! Så sjukt bra, älskar den serien plus att han som spelar Agent Booth är så sjukt heeet !

Jaja, nu är det nog dags för att göra kväll, måste på Apoteket imorgon och köpa hem mer Alvedonzuppar. Behövs nu när tänderna börjar krångla ännu en gång på min lilla ängel.
Sov gott !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0