Dålig uppdatering..

Fast jag sa tvärtom, men det har varit en massa idag med matlagning. Dick vart det inte tip top men det var min andra gång som jag lagade "riktig" mat så man kan inte förvänta sig det bästa varje gång. Man lär sig av sina misstag och nästa gång vet jag att man inte ska följa recept pedantiskt !

Pratade med Suzanne idag också, hon ska ju ha namngivningsfest för Milo och vi är ju bjuden, så jag ringe och frågade om det var något speciellt dom behövde. Men det var det inte så jag ska komma på någon riktigt bra present till lillkillen. Tänker dock inte skriva ut det här då jag vet att hon kikar in ibland. Haha ;)

Nu sitter jag och tittar på den nya serien Nikita som går på 5an, verkar inte så värst intressant.
Så jag ska nog pallra mig ut i köket och göra det sista inför kvällen !

Puss & Kram !


Barnvagnsmuffen jag pratade om, så himla skön. Tycker alla borde skaffa en !


Elias hand och fotavtryck som jag gjorde på öppna förskolan.


Världens vackraste pojke ! ♥


Världens vackraste pojke ♥


Världens vackraste pojke ♥


Världens vackraste pojke ♥



Och så 2 bilder på den vita skiten som insisterar på att fortsätta falla från skyn.
Med dom orden säger jag godnatt och hörs imorgon ! ♥

Postat av: mormor

Gumman det var supergod mat...och nästa gång är säkert potatisen riktigt mjuk...du är en duktig tjej...och en supermamma...till världens goaste lillkille ...kramas ..älskar dig...

2010-11-10 @ 22:42:01
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: Helen`s Fashionblog

Nice..

Ta en titt på min blogg:=)

Gi en gave som varmer..

Takk

2010-11-10 @ 23:50:17
URL: http://helensaevik.blogg.no/
Postat av: Sara

Har man händerna i den där muffen då eller? :)

2010-11-11 @ 11:20:29
URL: http://sstadin.blogg.se/
Postat av: Sara

Men gud vilken smart grej :D Kanske man borde skaffa sig en sån :p

2010-11-11 @ 12:05:09
URL: http://sstadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0