Dröm.

Godmorgon, lite tidigare än vanligt men man ska ju inte vara allför bortskämd när det gäller sömn. Plus att jag la Elias 1 timme tidigare igår kväll ! Funkade utmärkt så nu ska jag försöka hålla mig till den tiden !

Nu till saken, jag har drömt om människan igen, denna gång var det värre, åååh denna känsla och dessa blåa jäkla ögon. Fyfyfy elin. Dumma tankar, förstår inte att jag drömmer om honom så många gånger. Haha så stört ! Jag hoppas att det här var den sista drömmen, det sjuka är att dom verkligen är så verkliga, den första stunden när man slår upp ögonen just ! Nej inge mer hoppas jag, ska göra allt som står i min makt. Men han är vacker, inte snygg utan vacker. Svårt svårt.

Elias sitter i babysittern och kollar på Bolibompa, hans personliga favorit. Han är så jäkla söt, vackra pojk ! I hemlighet bara så tycker jag också att det är roligt, dock bara vissa program. Men det är bara för att jag har sjuk humor ;)

Ska gå och handla sen inför middagen som jag och syster ska laga med, tacos blir det. Suuupergott ! Mormor min ska ju komma över med, det blir nog lite kortspel och se fram emot också. CHICAGO !!!!!!! :D

Ska ringa min kära Veronica och se om hon har lust att ses idag på dagen. Var några dagar sen nu och det börjar kännas hehe :)

Nu ska jag röka och sen ska jag klä på mig och Elias, pyjamaspeople !!!! :)


Gammal bild på mig och min minsta kusin Stina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0