Finished.

Nu har Elias fått gröt och päronpuré i hans lilla mage. Ska snart lägga honom för han blir oftast jätte trött efter maten. Men bara den fasta maten, äter han mjölkersättning är han vaken minst 1 timma.
När han har somnat ska jag ställa mig och diska, fast jag ska nog göra frukost till mig själv först.
Sen ska jag förmodligen ta en promenad upp på Willys och handla lite, ICA här i bro har ju absolut ingenting när det gäller bebisar & barn. Sådant dåligt sortiment !
Ska handla hem mjölk också, det får jag inte glömma.

Asfint väder är det idag med så det blir nog skönt med en långpromenad, fast idag åker nog vantarna på då jag höll på att förfrysa dom igår ! Eller så drar jag bara på barnvagnsmuffen. Den är verkligen supervarm. Den ser inte så mycket ut för världen tycker jag, men morsan kom hem med en sån till mig och så prövade jag den bara för ett par veckor sen tror jag och den är verkligen super bra ! Så den rekomenderar ja till alla mammor där ute, vet inte riktigt hur mycket den kostar med det är lätt värt det om man inte gillar vantar osv.

Nej nu ska jag lägga Elias innan han blir jätte sur.
Uppdaterar förmodligen mer senare !


Elias när han var nykläckt ;) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0