Frågor.

JAG KOMMER FRÅN: Ursprunglig en från Bergsjö/Hudiksvall

JAG SOVER: Jämnt ytterst, närmast dörren.

MIN FRITID: Umgås med min ängel, träffar vänner och spenderar tid med min familj.

OM SEX MÅNADER: Är min son 11 månader och jag är fortfarande mammaledig :)

JAG SAMLAR PÅ: Inget alls tror jag.

JAG BLIR GLAD AV: Min son och mina nära och kära.

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Folk som lever på skitsnack, och folk som är elak gentemot min familj.

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Grön och helst ska dom vara sur med !

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Någon som jag vet lyssnar.

GILLAR DU GOLF: Nej absolut inte. Måste vara den tråkigaste "sport" någonsin.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Ingenting, har allt jag behöver !

VAD HAR DU NU: Ett röksug som heter duga !

SENASTE FILM DU SÅG: Killers, skitbra film. Tycker att alla skulle se den !

VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Ingenting faktiskt. Fokuserar på potetiva saker då negativa gör att man mår dåligt.

VARFÖR: Varför vadå?

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Först halv 8 och sen sov vi vidare till klockan 10.

HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Två rostmackor och ett glas mjölk

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Japp det har jag !

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Elias !

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: CSI

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Japp

HUR SVARAR DU I TELEFON: Aa det är Elin eller Hallå.

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Den dagen Elias säger mamma <3

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Diska, äta och sova !

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Bara ta det lugnt, har varit nog med dramatik för ett år framöver idag !

VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Har inte en aning, tar dagen som den kommer ja !

VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Att vara förälder !

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Äldre?

VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Spelar ingen roll, huvudsaken att min ängel är med mig !

HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Nej

EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Helt okej

ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Ja

NÄR GRÄT DU SENAST: Idag, som en galning !

PRATA ELLER VARA TYST: Beror på situationen.

VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Sommar

LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: Inte nu längre

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Sätta in det på ett konto till Elias.

VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: God mat, umgås med familj och Kalle Anka !

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Nej

ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Nej

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: Glasögon, ända tills jag bröt av dom rackarna.

TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: Nej, jag gillar kläder som sitter skönt !

NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: När Elias vaknar !

PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: Något dött ting, såsom väggar till garderober.

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: Några enstaka gånger.

HAR DU PIERCING: Ja

VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: Min familj !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0