Hej hej bloggen !

Riktigt usel uppdatering nu, men igår var en hemsk dag. Elias gallskrek i 5-6 timmar + en till när jag försökte lägga honom för natten. Så det slutade med att jag gav honom en alvedon fast han inte hade feber. Och det hjälpte så då somnade han ! Jag var så slut som människa och jag grät för det gör så ont i mig när han skriker så som han gjorde.

Idag har vi varit på BVC och så har han tagit 5 månaders vaccinet ! Han är så superduktig min ängel. Han satt upp på vågen med när vi vägde honom. Han hade inte gått upp så mycket men nu väger han iaf 8725 gram och är 68,5 lång ! Min stora pojk !

Nu ska jag sätta mig och vara social med morsan och mormor !
Puss och kram !


Finns det någon vackrare är Elias? Skulle inte tro det va ;)

Postat av: mormor

Ja gumman han är superduktig kille och go och glad fast han fick två sprutor...och mycket beröm får du oxå av BM ...så jag är så storlt över dig...kramas <3<3<3

2010-11-12 @ 12:19:37
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0