Middag.

Nu är jag klar med förberedelserna inför middagen. Så nu står det i kylen och det är bara att kasta in det i ugnen ! Elias ligger och sover just nu och jag slappnar enbart av ! Är slut i fötterna haha !

Har dammsugit och plockat idag med, måste springa ner på ICA sen och lämna in filmen för det har jag inte hunnit än. Men det ska ju vara in klockan 6 så det är ungefär 2 timmar kvar. Ingen stress ;)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det är ju en söndag, en såkallad vilodag. Men det blir nog en utedag för mig och Elias då om vädret tillåter vill säga !
Nu vaknade min lilla skrutt så nu sitter han här med mig och bloggar :D

Justija, mormor kommer ju över på middag ikväll också. Kul kul :)

Skriver senare och berättar hur middagen gick, och hur det smakade.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0