Morron !

Har nog världens snällaste och bästa mamma ! Imorse när Elias vaknade, han ligger alltid och pratar och skrattar först och då sover jag fortfarande ända fram tills han skriker. Iaf mamma var in och hämtade honom så att jag fick sova utan att vakna, hur skönt som helst. Ibland är det verkligen superskönt och bli bortskämd på ett sådant vis :D

Idag ska vi äta middag hos mormor också, kul !
Sen till något hemskare, vaknade upp glad, sen såg jag att det snöade och då var man inte så glad längre. Åååh ta mig till något varmare land !!!

Men nu ska jag ta och klä på Elias och göra iordning gröt !

Skriver senare, puss & kram !


Postat av: Emelie

hehe vad söt han e :)

2010-11-09 @ 16:10:25
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0