Powernap.

Ååh, jag har fått sova 2 timmar bredvid min ängel så nu är all energi tillbaka. Han vaknade upp några gånger men det var bara att vagga honom och så somnade han om igen ! UNDERBARA POJK ! <3
Det vart inte någon gröt för Elias del förut då han matvägrade, både middagen igår och gröten idag. Så jag ringde mormor och frågade och då sa hon att det fömodligen är för att han har ont i munnen. Att han kniper ihop munnen av ren reflex ! Så jag hoppas det, ska prova att ge han gröt nu igen klockan 2 och se om det kanske går lite bättre. *Hoppas hoppas*

Ska nog dra iväg på en promenad efter att han ätit också, tror vi behöver friskluft båda 2, huvudet klarnar upp. Går ej att beskriva, men har man en molande värk i huvudet så försvinner den verkligen efter någon timmes promenad. Helt underbart ! Och just nu har jag en sån huvudvärk.

Jaja, nu ska jag iaf lägga mig bredvid Elias och busa lite, sen ska jag försöka att lägga honom på mage så att han kan träna på att åla sig framåt och inte bara snurra runt :)

Puss & Kram !



PS. Skitsnön är helt borta nu. YES !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0