Shingalingalingala.

Det är en väldigt trött Elin som sitter här. Det var nog den jobbigaste natten hittills. Men ett par koffeintabletter och jag är som vanligt sen :D
Idag blir det Willys som sagt, ska skriva en lista senare på vad jag ska handla hem för något. Bröd och smör är ett måste iaf !
Ska iväg till mormor senare med mamma också, blir nog någon gång efter 12 då Elias ska äta gröt då. Eller om det blir tidigare, han kan ju lika gärna äta gröt där.
I vanliga fall brukar han ju äta gröt vid 10-11 men idag så orkade jag helt enkelt inte gå upp då utan han fick en flaska istället. Men inte gör det något, mat som mat !
Ska kolla på Willys också om det finns några nya barnmatspureér från 5 månader som han kan pröva. Han är ju en stor kille nu, kan inte riktigt förstå att för lite över 5 månader sen så låg han i min mage. Helt omöjlig tanke då det verkligen känns som om han har funnits i hela mitt liv :)

Jaja, nu ska jag gå ut i köket och göra mig något att äta och sen ska jag ta över morsan på disken. Hennes enda lediga dag den här veckan så då tycker jag att hon ska ta det lugnt efterssom att hon jobbar 6 dagar i rad efter den här dagen.

Uppdaterar senare !


Postat av: guevacci

Tack för att du medverkade i "dagens blogg" igår :) Kolla om du är en av vinnarna annars anmäl dig igen om du känner för det =)

2010-11-19 @ 21:22:13
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0