Trött denna morgon.

Fyfarao vad jag sovit dåligt inatt. Är helt slut men har nyss tryckt i mig 2 koffeintabletter så jag hoppas verkligen att dom hjälper ! Trodde inte att det var möjligt att ögonlocken kunde vara så här tunga !

Lite kallt idag men det ska bli en promenad ändå. Inte många kilon kvar nu till min målvikt :D
Talar inte om hur många men den dagen jag är där så är det självklart att jag skriver ut det.

På tal om något annat så tror jag att Elias tänder är på väg nu igen, dreglar grinar och skriker. Inte tandbajs än men det kommer garanterat. Får smörja på lite alvedon ikväll innan han ska sova. Stackars min lilla bebis :(

Jag ska nog till mormor idag och kolla läget också, saknar ju tanten när man inte sett na på ett par dagar ! Hahaha, men nu ska jag klä på mig och Elias och så ska jag göra iordning gröt till honom och sen ska jag trycka i mig någon frukost också. Uppdaterar lite senare, ska försöka lära mig hur man mobilbloggar så jag kan blogga även när jag inte är hemma !

Puss och kram !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0