...

Smeknamn: Har ett sånt tråkigt namn så det finns inget smeknamn ^^
Födelsedag: 26 Augusti
Bor: Bro
Arbete: Mammaledig, nästan klar utbildad bilmekaniker. 

FAVORIT…

Färg:
 Grön & Svart 
Plats: Där min ängel är.
Drog: Min ängel !
Fordon: Ford Mustang 1967
Film: Armagedon, Rise of the Evil och Underworld filmerna !
Djur: Katt & Hund
Affär: H&M
Serie: Lost & How I met you mother
Café: Räknas Subway?
Skor: Adidas helt klart !
Person: Världens vackraste son !

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln: 
Ja 
Gnälla: Sometimes ^^
Skrika: När jag gör illa mig ja !  
Sova: Japp, har en underbar son som sover nätterna igenom !
Drömma mardrömmar: Det händer !
Drömma sexdrömmar: Nja, inte ofta !
Försöka vara annorlunda: Nej !
Klä dig i svart: Ja
Ha sex: Nej, inte längre, har ingen lust ! 
Hata folk: Finns några stycken !
Lita på folk: Har ett fåtal jag kan prata med allt om, och dom litar ja på till 100%

NÄR…

Åt du senast:
 Imorse ! 
Läste du en bok senast: Någon månad sen tror jag !
Var du på konsert senast: Det var några år sen de ja !
Köpte du något senast: Igår, onyttigt !
Kysste du någon senast: Ett tag sen det å !
Svor du senast: Nyss, slog i tån i listfan !
Sjöng du senast: Idag, när hjärtat skulle sova !
Klagade du senast: Igår tror jag !
Är det sommar: När vattnet är badvänligt !
Duscha du senast: Igår !

VEM…

Saknar du:
Min far !
Rörde dig sist: Elias !
Kysste dig sist: Erik
Gjorde dig riktigt glad senast: Min underbara ängel ! 
Fick du sms från senast: Eddie !
Ogillar du: Fiskpuppan, skelögda bruden och en hel drös till !

HAR DU…

För många vänner:
Nej !
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet !
Färgat håret: För många gånger !
Brutit några ben: Ett antal !
Några piercings: 7 stycken men har bara stav i tungan just nu
Några tattueringar: Japp, blir en till inom snar framtid !
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Flera flera gånger, men har hört att man ska bjuda på sig själv ;)
Bra självförtroende: Hyfsat
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Min ängel, min mor & min far 
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Ja 

HUR….

Går du:
Rakt fram
Fördriver du tiden: Plockar, diskar tar hand om min ängel. typiskt småbarnsföräldersliv !
Mycket pengar har du:  Så jag och min ängel klarar oss
Tjänar du pengar: Mammaledig ;)
Ofta diskar du: Varje dag
Tvättar du: Någon gång i veckan
Ofta städar du: Plockar lite varje dag men storstäd är ibland !
Ofta träffar du din familj: Halva familjen varje dag, andra halvan allt för sällan :(
Mycket äter du: Så jag blir mätt !

ÄR DU..

Förstående:
Beror helt på situationen
Öppensinnad: Nja ibland
Arrogant: Nej nej
Osäker: Ibland
Blyg: Ibland
Smart: Enligt mig själv så ;)
Sentimental: Ibland
Pratglad: Helt klart !
Kär: Nej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0