Fredagsmyyys !

Så, nu är jag hemma igen efter en långpromenad, eller det vart två promenader. Först var jag ute 1 timme med Elias och gick, fotade en massa och så gungade Elias för första gången och det tyckte han var jätte roligt ! Och sen kom jag hem och då vela syster min ner på ICA så jag följde med henne, så det var bara att klä på lillskrutt igen. Men han somnade i vagnen så det var ju bra !
Men jag ska väcka honom om 10 minuter för han ska äta, det blir risgröt med grönsaker. En barnmatsburk från ICA. Men jag ska ställa mig och koka pärer och morötter imorgon istället för jag gjorde aldrig det idag !

Vi skulle ha hyrt film idag också, den nya beckfilmen men jag smartskaftet hade ju självklart glömt mitt leg så det vart inget av det, så man får väl kolla på the bourne någonting på 3an istället ! Syster säger att den är bra så jag får väl lita på hennes ord !

Det skulle egentligen ha blivit hela familjen som fredagsmyser men så vart det inte, men det blir lika mysit med syster och min ängel, fast han brukar oftast sova när vi börjar kolla på film.
Nu säger syster min att vi kan spela lite Chicago senare, blir lite roligare och det är inga pauser så då blir det mycket lättare att hålla sig ifrån cigaretterna. För vi båda har planer på att sluta, jag ska försöka börja ikväll redan så jag håller tummarna för att jag ska kunna klara det. Det är det bästa för både mig och Elias, ekonomiskt och hälsoaktigt !

Men nu ska jag väcka lillskiten, slänger in bilder från promenaden med !

Puss & Kram ♥



           
( Vart två bilder från häromveckan också på syster & Elias med )

Postat av: Maria

Han är så himla fin :) älskar dig gumman<3

2010-10-29 @ 19:55:33
URL: http://mallo.webblogg.se/
Postat av: liindblaads

ja lite lika e vi, men bara på denna bilden dock :P

allt bra annars

2010-10-29 @ 21:21:42
URL: http://liindblaads.se
Postat av: guevacci

Hejsan, hittar du på ikväll då? :)

2010-10-29 @ 21:49:06
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0