Fullt upp !

Vart inget inlägg efter städningen, för min mormor kom hit och så for vi alla och storhandlade på Willys ! Sen har det varit fullt upp efter det med, Elias har varit supergrinig och han har fått 2 knölar i övre tandkäken, vampyständerna som dom kallas. Sen så hade han lite feber, men jag gav honom ingen alvedon. Han somnade så gott endå så. Vart inte bättre av att han var uppe 1 timma längre än vad han brukar hellere, glömde ju helt bort att man ställt om klockan så han var verkligen supertrött nu. Somnade som en stock !

Min kusin kom hit idag också, han ska stanna tills på torsdag. Sjukt roligt faktiskt !
Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra än, har iaf kokat morötter och pärer idag. Tog sin lilla tid men man tjänar in ekonomiskt. Ganska mycket faktiskt ! Men det blir en promenad imorgon iaf, det är spikat redan. Ska ta Elias och gunga igen också, han tyckte det var så roligt sist. Men det var så mörkt ute så jag tänkte att det nog blir lite roligare om det är ljust ute !

Lägger upp lite bilder också som syster har tagit idag, jätte fina bilder ! Så jävla roligt med systemkamera, för så bra bild och skärpa som det blir är inte klokt !

Nej nu ska jag kolla på Beck - Flickan i jordkällaren och sen ska jag sova !

Puss & Kram ♥



          


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0