Grattis !

Lika fint väder idag med, vart dock ingen långpromenad igår utan en liten en. Men det funkar, Elias somnade så gott i vagnen och sov en bra stund efter att vi kommit hem !

Var och hyrde film igår också, det är en maskin med touch om ni förstår vad jag menar, man skriver in sitt personnummer och så får man filmen i kassan. Iaf så såg jag en film som jag velat se väldigt länge och vart överlycklig, knappade in mitt personnummer och went straight to the kassa. Jag men då fanns inte skiten registrerad tydligen, var nån ny jävla brud där. Ja då fick jag väl göra om det då tänkte jag så jag ställde mig i kö till fanskapsmaskinen igen, hamnade bakom 15 ungar som var och en skulle kolla på maskinen men INGEN av dom hyrde något, så var det äntligen min tur och komma fram och tröck på en gång på filmen, "ALLA EXEMPLAR UTHYRD" %&/&¤&#"/#" Vart så sjukt förbannad, så jag kollade efter någon annan då för det gick inget bra alls på teven, såg en jag trodde var bra, men icke, var en av dom sämsta filmerna jag sett. Pisskväll rent utsagt.

Men tur man har familjen så vi hade väldigt roligt endå ! 

Idag fyller världens bästa Pappa år också ! hela 46 år blir han ! Önskade att jag kunnat varit där och gett han en födelsedagskram och prssent men jag skickar på onsdag till han och kramen kan vi ta när vi ses.
Och min lilla kusin fyller hela 3 år idag också, kommer ihåg när hon kröp runt, och när hon tog sina första steg och massor. Och nu springer hon & pratar som aldrig förr. Tiden går alldeles för fort !

Idag ska vi på middag hos mormor, det blir gott som fan. fiskgratäng typ och pärer skulle jag tippa på att det blir till. Ska ta med mig kortleken också så kan vi spela lite chicago ! Asroligt, lärde mig det spelet för flera flera år sedan när jag bodde uppe i Sollefteå ! Och det är jag glad för, är ett riktigt bra tidsfördriv och man har roligt på köpet !

Nu ska jag iaf ta mig något att äta ! Skriver kanske ikväll.



Puss & kram Elin

Postat av: Ebbasmamma

Näämen, tack så jätte mycket :D

Saknar den grymt mycket!! :) Fast nu har jag ju snart en 8månaders bebis. :D Tiden går sjukt fort alltså, man hinner knappt med.



Söt liten grabb du har också :D Visst är de underbart med barn?:D

2010-10-17 @ 16:08:19
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0