Jaaaaaa !

Yes yes ! Är det så att det äntligen är min tur?! Kan det vara möjligt, hoppas bannemej på det iaf ! *fetinghåller tummarna*

Idag har det varit en sån bra dag ! Kan inte berätta än men snart förmodligen ! Kan säga att det handlar om mig & Elias iaf !
Imorgon ska jag ringa ett par samtal och sen så blir det förmodligen en promenad med mormor, syster och Elias ! Är så fint och skönt väder, lite kyligt men man fryser ju inte för att man rör på sig !

Sitter just nu och kollar på lyxfällan och jag har aldrig skämts så mycket samtidigt som jag är i chock.
Människan har ingen inkomst för 5 öre utan lever på en massa kreditkort och hon sitter och pratar som om det vore hur normalt som helst ! Nej fy fy, hoppas att dom kan hjälpa människan på fötter igen och att hon får sig en verklighets check ! Hon lever i en fantasibubbla ! Hon söker inte jobb och går ut på stureplanskrogarna 4 dagar i veckan handlar enbart designerkläder och väskor & skor ! Jag undrar verkligen hur hennes föräldrar har uppfostrat henne eller om hela programmet är en bluff?! För sådär kan man bara inte bete sig !
Med noll inkomst så lever hon på utgifter på 35.000 kronor i månaden ! Det är fan inte klokt !
Nej nog pratat om det !

Ska inte köpa hoppgungan längre, fanns bara modeller där dom sitter så konstigt så jag ska köpa en bumbostol med bricka istället ! Dom är mycket bättre också dessutom ! Ska fara till Barkarby på måndag och köpa det !
Blir en grön för jag tycker att den var finast ! Fast kanske ändrar mig då den blåa var väldigt fin den med !
hittade laddaren till systemkameran idag också så ska lägga in några bilder på Elias från idag :)
Han har ju börjat suga på tummen hela tiden, så rackarns gulligt !

Men nu ska jag gå och diska hans flaskor och hans tallrikar och skedar !
Så vi hörs imorgon !

    
(Varför han har en handuk vid nacken är för att han har blivit lite platt i bakhuvudet )

Puss & Kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0