Morrn !

God morgon, trött men glad är jag idag. Trött för att jag hade riktigt stora problem att somna igår, glad för att jag har världens vackraste son och för att det är promenadväder ute :)

Elias sitter just nu i sin bumbo och leker slår och kastar med sina leksaker ! Och jag sitter här, ska snart ta mig något att äta och sen ska jag kasta in en tvätt i maskin och sen ska jag kolla om tvätter från igår är torr. Har bara vit tvätt kvar från mina kläder idag och så har jag en tvätt av Elias. Så jag fick mycket gjort igår endå !
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, en promenad är en självklarhet men efter så vet jag inte. Kanske går förbi mormor och hör om hon vill följa med på en prommis :)

Aha, nu kom jag på det, jag ska koka morötter och pärer till Elias, mer ekonomiskt och bättre än burkmat ! ;)
Sen ska jag ringa min far också, då jag missade hans samtal igår för att jag låg och sov med Elias, haha mamma sa att han vart jätte chockad över att vi låg och sov för jag och Elias var jämt uppe klockan 7 förut och nu är det mellan 9-11 när vi stiger upp ! Så sjukt underbart ! Jag älskar sömn !

Nej nu ska jag minsann ta mig en välförtjänt cigg, har faktiskt trappat ner nå otroligt så en dag inom snar framtid så hoppas jag verkligen att jag kan sluta !


( En gammal bild på fet magen, saknar den inte !!! )

Puss & Kram ♥

Postat av: RackarBiatch , En bagares rackar dotter!

Hej ! :D

Har en bloggtävling om att vinna en invite till bloggsvar.se :D

Det är drygt 6800 som väntar på att få en invite, så va med och tävla om det idag :)

Alla behöver ett " bloggsvar " :D

Kramar :D<3

2010-10-29 @ 09:44:23
URL: http://rackarbiatch.com
Postat av: guevacci

Var med i dagens blogg om du känner för det, annars trevlig helg! :)

2010-10-29 @ 14:28:28
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0