Ny start :)

Så, nu ska jag försöka börja om på den här bloggen igen. Har fixat en desigt jag är nöjd med och då känns det lite mer peppande när man tycker att sin egen blogg är fin lixom.
Idag har jag varit ner på vårdcentralen med Elias, skulle kolla hans rygg då han drar sig åt ett håll så att han ser ut som en banan. Men den var så rak så, sen kollade läkaren hans navel och han har "navelbråck" så att den är utåt istället för inåt. Men det kan fixas till sen när han blir äldre, om han vill själv då. Jag bryr mig inte så mycket då jag älskar honom oavsett hur han ser ut.
Han är mitt eget kött och blod och det skulle vara konstigt om jag inte gjorde det. Då skulle man skicka in mig på psyket, för älskar man inte sina barn är det något fel på människan tycker jag !

Imorgon ska jag fara och hälsa på min faster, det ska bli jätte roligt, jag mamma och Elias ska dit. Var länge sen man träffade henne, och hon har inte träffat Elias än så det ska bli kul !

Sen så tror jag att min katt Fritjoff är på smällen, hon fick gå ut en kväll när hon löpte för att hon skrek så förbannat att hon väckte Elias flera gånger ! Då satte hon garanterat på en fräs för hon har blivit så annorlunda sen den kvällen. Hon är mycket gosigare och vill ligga och mysa mest hela tiden ! Det är jätte skönt att hon blivit normal igen men vill för guds skull inte ha några kattungar i denna 3:a men min syster och mamma. Nej nej hemska tanke !

Och ja, jag bor hemma hos min mamma, men jag söker lägenhet som en dåre. men det är väldigt svårt att få en lägenhet snabbt här nere i stockholm ! Det är inte i centrala stockholm utan jag bor i en liten ort strax utanför som heter Upplands Bro ! Jättelugnt och fint ställe !

Nu ska jag iaf ta en godnatt cigg och borsta tänderna och sen kasta mig i säng !

Sovgott, puss och kram Elin&Elias <3


Slänger in några bilder på min ängel också !

  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0