Sweet Child of mine

Jag har världens underbaraste son skulle jag tro, han är gnällig, väldigt gnällig nu för tiden men han är fortfarande lika glad och skrattig ! Så fort han avfyrar ett leende så smälter jag och känner mig riktigt lycklig för första gången i hela mitt liv. Är så glad för att han finns i mitt liv, är så glad att han är en del av mig. Han har gjort mitt gråa trista liv till ett underbart strålande liv. Älskar dig och kommer alltid att göra det min ängel !

Nu snart ska jag klä på honom overallen och så ska vi ta en promenad tänkte jag, barn mår bra av frisk luft och jag med ;) . Kan tyvärr inte lägga in nå bra bilder då batteriet till systemkameran är urladdat och jag har inte en aning om var laddaren är ! Men kanske slänger in lite mobilbilder senare.

Puss & Kram !

Postat av: Carro

Ja även fast de ibland är otroligt jobbigt, för de är de, de går de inte styrka under stolen med. Men allt de underbara överväger så otroligt mycket!! Man vill bara ta upp dom och krama om dom och pussa på dom när dom sover!! :') Inte så konstigt att min lilla tös inte kan somna själv i sängen för jag har haft så svårt att låta bli henne. Är ju så mycket mysigare å ha dom i famnen sovandes :') Men ikväll lyckades jag, höll nästan på fälla en tår för jag trodde verkligen inte att de var sant!! :D

2010-10-18 @ 21:48:26
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0