Läkaren.

Idag ska Elias på läkarkontroll nere på BVC.
Har lite frågor och sen så hoppas jag att man kan väga och mäta honom nu. För sist jag var där så hade dom rensat ur rummet fanns inte en enda pinal haha. Snart ska jag lägga Elias så han får sova en stund och så ska jag kasta mig in i duschen. Har svettats som en dåre inatt men det är väl inte så konstigt då våren står och nalkar. Är ju + grader dygnet runt nu!

Ikväll är jag barnfri och ska ut på äventyr för allra första gången på hur länge som helst. Ska bli skönt. Ma måste ju samla energi så man orkar för det är inte det lättaste att ta hand om en vild 9 månaders bebis. Han är ju överallt och ingenstans. Klättrar, kryper, går (med stöd). Inte en lugn stund är det när han är vaken. Men det gillas. Barn ska ju vara aktiva och sen får man ju själv röra på sig. Vill inte se ut som en fläskpadda ja e!

Men men nu ska jag ta mig en cigg och sen blir det bus med lillgrabben!
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0