Trött liten kille.

Min underbara kille var så himla trött nu ikväll så att han somnade med flaskan i munnen!
Så det var bara att ta flaskan och smyga ut. Så nu sitter jag här medans jag väntar på att vattnet kokar klart och diskvattnen blir lite kallare. Vet inte varför jag jämt ska häva i svinhett vatten så man bränner sig på en gång. det har iaf varit en helt underbar dag idag. Jag är så sjukt jävla lycklig över mitt liv!

Jag har sagt till mig själv ett flertal gånger idag att jag haft sådan tur, och för att fortsätta så ska jag ta ett sådant stort avstånd från alla idioter som tyvärr funnits/finns i mitt liv. Väck ska dom! Kasta bort packet bara!
Lev lyckligt med underbara människor är mitt eget nya motto :)

Japp så äre! Nu ska jag joina syster i vardagsrummet och kika på Project runway!
Hörs när vi hörs.

XOXO


Postat av: Babe

Men hur jävla störd ä du då. Asså kan du vara mer uncool eller? Vem fan bryr sig om vad du tycker? Harru problem med fetma eller vafan äre, sjuk blogg, jävla rasse grejer om islam, fan stackars kille med sån morssa, skärp dig beatch!



2011-04-12 @ 01:14:49
Postat av: Elin

Det här är ett typiskt inlägg från någon som garanterat är mer än 30 år gammal men försöker att inte "visa" det.

Störd må jag vara, ocool också och jag har dessutom aldrig bett någon att bry sig om vad jag tycker utan det här är ju min blogg och då skriver man väl om sig själv och sina egna åsikter eller?!

Japp jag har problem med fetma, jag personligen tycker att det är äckligt att vara fet.

Rasist är jag heller ite för den delen, skule aldrig falla mig in. Men som sagt man måste ju få ha sina egna åsikter :)

Puss på dig!

2011-04-12 @ 11:00:20
URL: http://elinpetersens.blogg.se/
Postat av: Momma

Baby du måste ju vara allt annat än en Babe...möjligen en som är helt störd och självupptagen som många andra nördar som läser bloggar och känner sig underlägsna...noll självkänsla med andra ord så lägg ner dina åsikter ingen behöver detta från en blondinnolla....

2011-04-12 @ 13:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0