Valborg.

Hoppas alla haft och har en trevlig valborgsmässoafton! Elias och jag har bara myst idag. Vi struntade i brasan. Tänker inte rucka på hans rutiner, plus att han var så trött så han nästan somnade i badet haha. Sen så är det mestadels massa alkohol inblandat i valborg. Känner att vi båda klarar oss utan det. Vi hade mysigt och kul ändå :). Imorgon blir det bara lugnt. Förhoppningsvis är det fint väder så då blir det nog en liten picknick. Elias får ränna runt på gräsmattan som han vill. Det tycker han om kan jag lova! Men nu ska jag kolla klart på filmen och sen ska jag nog lägga mig för ikväll. XOXO

Postat av: momma

Hej gumman hoppas ni haft en bra dag saknar er så in i norden...hoppas ni snartär hemma ...jag har jobbat och sedan firat Valborg med mamma och Mervi det var väldigt trevligt och nu är det är dags för paulunen och pussa på min Pluttis så han förstår att G-momma saknar honom...och dig med ...älskar er ..pöss o kram momma hälsa pappa så mycket...

2011-05-01 @ 00:18:55
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0