Vart finner man orken?

Varför orkar människor ens ta åt sig av vad jag skriver. I flera flera dagar har jag tänkt över vartenda ord i mina inlägg för att folk inte ska ta åt sig. Men men, tyder på dålig självkänsla helt enkelt. Tur att man själv vet bättre och inte tar åt sig av vartenda ord som skrivs. Haha nej sådant klarar jag mig utan. Jag vet vad jag är för en människa och det vet dom människorna jag bryr mig om med så ;). Puss på alla med självkänsla där ute!

Postat av: momma

Jag håller med gumman ..en del har ju noll koll eller fantasi ...eller är det fantasi att tror man håller sig till den renodlade sanningen eller hoppas på att det är sanning ..jag kallar sådana för MYTOMANER...för det är vad det handlar om...man tror på det man själv skriver eller ljuger om...tyvärr ...



Hoppas allt är bra med dig och Pluttisen ...saknar er otroligt mycket...det är himla tomt och tyst...men vi ses snart igen...älskar er puss o kram <3<3<3

2011-04-22 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0