CSI Miami.

Sitter just nu och småkikar lite samtidigt som jag kollar OTH på datorn.
Haha det är väl tur att man är kvinna så man kan göra fler saker samtidigt, dock har jag väldigt svårt att hänga med så det slutar väl med att jag tittar på one tree hill istället. Kääärlek till den serien!
Idag har det varit en lugn dag, har inte gjort så mycket förutom att plocka efter min älskade lilla son som nuförtiden är överallt och ingenstans och allt ska kastas ner i golvet :'). Lite små gulligt faktiskt !
Haha sen så är han som en liten hund, han tuggar fast den leksaken han vill ha och så kryper i han iväg i superfart och så sätter han sig upp och leker en stund och så börjar han om igen. Tillslut är det saker överallt.

Imorgon har jag inte planerat något speciellt men det blir nog en promenad..
Upp på Willys tror jag. Sen på Lördag blir det nog Jakobsberg med Veronica och så ska jag ta och kolla på någon ny hårfärg. Vill ha lite ljusare än det jag har nu, absolut inte blondt men något mellan blondt och brunt! Sen när det blir solblekt är det så sjuukt snyggt ! Yeseribox!
Elias sover som en stock. Haha jag hann inte ens lägga ner honom i sin säng innan han somnade, gullfis!
Funderar på om jag ska hyra några filmer imorgon också, skulle verkligen vilja se den nya som kom för ett tag sen med Angeling Jolie, min absoluta kvinnliga favoritskådis! Men den är säkert uthyrd som vanligt.
Jaja, nu ska jag iaf fortsätta kolla på mina serier här så kanske vi hörs sen eller imorgon!
Pussen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0