Kväll.

Elias sover och jag & morsan har precis kollat klart på förlossningskliniken.
Har suttit och läst lite på forum idag också. Har nog fått mitt svar nu på varför Elias skriker som en dåre så fort jag går ut och röker eller att han inte vill somna osv. Det står att det är jätte vanligt att barn från 7 månader kan få separations ångest. Och vanligast så varar det fram till 18 månader. Yeess?! Typ inte, jag hoppas verkligen att det bara är tillfälligt. Det var lite svårt att få honom att somna ikväll men jag smekte honom över huvudet ett tag så att han slappnade av och då somnade han. Känns ändå skönt att veta att han blir trygg av att vara i min närhet. Skönt att känna sig behövd och veta att man är älskad av den man älskar mer än allt!

Ska snart ställa mig och diska så man har det gjort.
Sen blir det till att lägga sig i ett bad och slappna av lite med korsordstidningen. Japp det är sant, jag har oficiellt gått och blivit en pensionär hah. Men det är skönt att få använda huvudet ibland också.
Imorgon ska det bli en promenad igen, mormor ska med hon också. Vi tänkte ta en sväng runt Bro. Det är så jäkla fint på vissa ställen. Allra helst i dom små villa-områdena. En riktig mysfaktor haha. Har redan sett mitt drömhus här också. Fast jag ska köpa uppåt istället, man får mycket mer för pengarna. Men det är inte förrän om några år.

Nej, nu ska jag bege mig mot sysslorna.
Men vi får höras senare eller imorgon. Vi får helt enkelt se. Hoppas alla får en trevlig kväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0