Sömntuta.

Nu ligger min fis och sover för tredje gången idag.
Han var så himla trött och somnade nästan på en gång då jag la ner honom i sin säng. Han kan gott få sova en stund innan badet. Det har ingen betydelse för honom om han sover mycket på dagen eller lite. Nätterna är ändå lite småjobbig. Inte alla men dom flesta. Men det är ju tänderna.

Jag sitter här och samtidigt kollar jag på ett program på tv4 fakta. Gillar den kanalen starkt faktiskt. Kommer väldigt bra program där ganska ofta faktiskt!

Vart bara en 20 minutare på bandet förut men träning är ju träning, vart helt chockad för att jag sprang 10 minuter av dom utan att känna andnöd. Och ändå röker jag, men jag har dragit ner väldigt mycket dom här senaste 2 veckorna. Är ca 5 cigaretter om dagen, och det är bra jämfört med dom 10-19 cigaretterna jag rökte om dagen. Så jag är jäkligt stolt över mina framsteg! Ikväll blir det nog sängen tidigt för mig, fick ju som sagt inte så mycket sömn inatt så kan ju vara bra att ta igen lite.

Men men, nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv en stund innan lillefisen vaknar.
Pussen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0