BVC.

UPDATE: Från igår, glömde visst publicera det.




God morgon gänget !

Ska snart dra ner med Elias på BVC och väga & mäta honom själv då det inte finns någon 7 månaders kontroll, men i han baby bok så ska det vara med ! Ska bli kul och se hur mycket han väger nu. Han är då jävligt tung haha !

Har bytt tungstav nu också, var less på den rosa så nu har jag en svart, snyggt sörru ;)
Elias sitter i gåstolen med en envis hicka, den har kommit i omgånger sen han och jag vaknade imorse. Men han stör sig inte så det är ju bra. Är bara rädd att det ska börja göra ont, för så är det för mig när jag har hickat för länge!

Pratade med farsan en snabbis förut också, han mår mycket bättre efter lunginflammationen och det är ju bra, men jag sa åt honom att ringa till läkaren efterssom han blir så anfådd av att anstränga sig lite granna bara. Bättre att få det kollat än att det ska ha gått ner i andra lungan !

I helgen blir det familjekväll, mormor kommer över och så ska vi mysa och spela. Älskar dom kvällarna, är underbart att få spendera så mycket tid med dom man älskar. Jag tappade ju ganska många år med familjen pga olika omständigheter som inte behövs ta upp här. Men nu är det bra och jag älskar er alla ska ni veta !

Men men, nu blir det att ringa ett par samtal och sen ska jag klä på min lilla (stora) fis :)

Ha en sjukt bra dag så kanske vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0