God Morgon.

Har sovit helt okej inatt..
Dessvärre vaknade jag upp med världen ryggont på en speciell punkt. Under revbenen vid högra skulderbladet. Det gör så sjukt ont att jag nästintill gråter av smärta. Men peppar peppar så har det blivit lite bättre nu! Elias håller just nu på att krypträna med morsan. Han är verkligen duktig!! Pratade med farsan också, fick höra lite saker och jag kan inte säga annat än fyfarao vilket barnsligt beteende. Men alla ska veta att allt dumt straffar en i slutändan och när den dagen kommer ska jag stå där och le. Det var mina sista ord om den saken iaf!

Ska snart göra iordning frukost till mig själv.
Elias ska inte äta förrän klockan 11 men han brukar få smaka av mig endå :') <3

Nu ska jag iaf ta och göra iordning och sen är det städning som står på schemat! Pussen.


Postat av: Sandra

Samma här, vissa dagar e sjukt jobbiga. Jag vill inte ens tänka tanken på att ha 6 bebisar :P Men om man väl är där så orkar man nog på något sett, man har ju inte direkt något val.

Kul att han har börjat krypa :)

2011-01-28 @ 11:01:22
URL: http://eliasmammii.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0